Ayen Love Aety

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Little Prince

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

My Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

My Little Baby

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday 27 August 2013

Allhamdulillah

Syukur pada Mu Ya-Allah.... sehingga hari ini Engkau telah memurahkan rezeki dan permudahkan hidupku..... kadang kala aku sendiri tewas dengan ujian-Mu..... disebabkan itu aku sebolehnya cuba untuk sentiasa bersangka baik terhadapMu bukan hanya cuba tetapi MESTI... kerana Engkau yang lebih tahu apa yang terbaik untuk aku, keluargaku dan anak-anak ku.......

Baru-baru ini result temuduga SPA telah keluar walaupun tidak berjaya mengisi jawatan tu sekarang tapi mungkin satu hari nanti.... sebab aku dapat menjadi calon simpanan..... semoga dipermudahkan dan dipercepatkan semuanya....





yang best tempoh sah laku telah pun dipinda.... cuma cepat atau lambat saja... semuanya dengan izin Allah....

Tak sia-sia penantian selama ini.... rasanya ini kali kedua aku interview untuk jawatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N27. First time dulu memang sah la gagal.... sedih gak mmg tak layak la jawap pun tah ape2... dengan pengalaman pun tak de.... nasib la.... tapi kali ni alhamdulillah.... ada gak harapanya.....

One more thing nak kongsi kat sini my budak kecik si Aqil dah tumbuh gigi....

Hehehehe... mama bagi Aqil nangis baru nampak gigi..... cian die...



Mama Love you much...much...much




No comments:

Post a Comment